Na obsah stránky

Český systém kvality služeb

www.csks.cz
Plus pro vaši konkurenceschopnost

Vyhledávání

 

Průzkumy potřeb zákazníků

V období od ledna do dubna 2010 zrealizovala pro MMR společnost INCOMA GfK s.r.o. na základě výběrového řízení v rámci projektu Národní systém kvality služeb cestovního ruchu v ČR (dále jen NSKS) Průzkumy potřeb zákazníků pro vybrané sektory cestovního ruchu. Cílem těchto průzkumů bylo zmapovat potřeby, očekávání a spokojenost zákazníků s poskytovanými službami ve vybraných sektorech cestovního ruchu.

Realizátoři tohoto systému si jsou vědomi skutečnosti, že jediná cesta k správnému nastavení a fungování Českého systému kvality služeb vede přes vnímání kvality všech zainteresovaných stran, tedy jak podnikatelů v oblasti služeb cestovního ruchu, tak na straně druhé i příjemců těchto služeb - zákazníků.

Průzkum, který se v rámci projektu NSKS uskutečnil, byl realizován v pěti sektorech cestovního ruchu, kterými jsou sektor hotelnictví, sektor gastronomie, sektor cestovních kanceláří a agentur, sektor wellness a sektor průvodců. Na realizaci průzkumů se výrazným způsobem rovněž podílela profesní a odborná veřejnost reprezentovaná Asociací hotelů a restaurací ČR, Českou asociací wellness, Asociací cestovních kanceláří ČR, Asociací českých cestovních kanceláří a agentur a Asociací průvodců ČR. Prezentace výsledků průzkumů proběhla za účasti profesní veřejnosti dne 16. dubna 2010 v Grand Hotelu Bohemia v Praze.

Sektor hotelnictví

Sektor CK a CA

Sektor gastronomie

Sektor průvodců

Sektor wellness

26.7.2013 9:47:32 | přečteno 0x | Ing. Radek Chaloupka
 
facebookRSS
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
load