Na obsah stránky

Český systém kvality služeb

www.csks.cz
Plus pro vaši konkurenceschopnost

Vyhledávání

 

Seznam certifikovaných cestovních kanceláří a agentur se opět rozrostl!

Výhody Českého systému kvality služeb využívá již 78 certifikovaných organizací cestovního ruchu, mezi nimiž mají silný podíl cestovní kanceláře a agentury. V pátek 13. června 2014 se k nim připojila také významná tuzemská cestovní kancelář ATIS a. s., která je stabilním partnerem pro téměř 1 500 cestovních kanceláří a agentur tvořících v České republice a na Slovensku síť “Autorizovaných prodejců pobytů ATIS”. 

Cestovní kanceláře a agentury představují v současnosti zhruba 10 % organizací cestovního ruchu certifikovaných Českým systémem kvality služeb a jsou díky tomu jedním z nejsilněji zastoupených tržních segmentů. Dosud byly certifikovány firmy Svět letenek® - Smilex Travel, CK Kompas tour, CA Azuro, CK Enthusia, Cherry Tour, Assist - your way s.r.o. a AC Tour Jihlava. Nově se k nim připojila cestovní kancelář ATIS a. s., která je díky více než dvacetileté specializaci českou jedničkou na poli domácího cestovního ruchu. Její dominantní produkt v současnosti tvoří pobyty s vlastní dopravou v České republice, Slovensku a Maďarsku.

Ve firmě přitom s jedinou výjimkou stále pracují její zakladatelé, kteří v roce 1990 začínali jako ryzí samouci bez předchozích zkušeností v oblasti cestovního ruchu. Jako jedni z mála podobně začínajících podnikatelů se udrželi na trhu až do současnosti především díky tomu, že neustále pracují jak na svém profesním rozvoji, tak na různorodosti nabídky a kvalitě poskytovaných služeb. Možnost bezplatné certifikace Českého systému kvality služeb proto i po 24 letech podnikání přivítali jako cenný nástroj a impuls pro další zdokonalování práce své firmy. 

„O kvalitě služeb naší cestovní kanceláře svědčí ceny, které každoročně už řadu let získává. Firma je několikanásobným nositelem ocenění odborníků TTG Czech Travel Awards Nejlepší cestovní kancelář v domácím cestovním ruchu. Kromě toho získala celou řadu dalších odborných cen a vyznamenání,“ říká předseda představenstva Petr Krč.

Klíčem k úspěchu byly průzkumy spokojenosti zákazníků a trénink zaměstnanců, který ATIS a. s. nabídl i svým smluvním partnerům. Zkvalitnění pracovních a odborných postupů firmě pomohlo navyšovat prodej a udržet si pozitivní image v očích zákazníků, kteří se k ní díky tomu rádi vracejí. Systematický trénink také pomáhá majitelům a managerům zlepšovat řídicí práci a motivaci ve vztahu k podřízeným. Certifikace Českého systému kvality služeb je proto logickým pokračováním nikdy nekončící cesty za vyšší kvalitou služeb.

CK ATIS upřednostňuje spolupráci se všemi certifikovanými subjekty, které působí na trhu cestovního ruchu.  Zájem obchodního partnera o zkvalitňování svých služeb je pro ATIS výrazným signálem k dobré a perspektivní spolupráci.
16.6.2014 10:07:06 - aktualizováno 16.6.2014 10:09:37 | přečteno 0x
 
facebookRSS
Integrovaný operační program - Evropská unie - MMR ČR
load